Hier ook vaak (meestal dus) geen externe toegang.

Opties
2»

Reacties

  • Schippie
    Opties

    Heb je al contact met de klantenservice gehad, @Haldon? Bij mij heeft vervangen van de bridge vooralsnog goed geholpen.

  • Haldon
    Opties
    Ja ze willen de bridge niet vervangen, en ook het kanaal niet veranderen. Ik krijg de hele tijd de vraag om de bridge te verplaatsen maar ik ga daar niet meer aan beginnen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Wat zijn de firmwareversies?

  • Schippie
    Opties

    Dat is raar, @Haldon. Bij mij begon het ook met verplaatsen, toen dat niet hielp kwam de klantenservice met de suggestie kanalen te veranderen & toen dat niet hielp gingen ze onderzoek doen. Vervolgens kwam de bridge over de post.

  • Bij mij idem; eerst het hele riedeltje van bridge niet achter de router, bridge niet bij grote apparaten, geen andere apparaten op 868 Mhz, bridge talloze keren verplaatsen; toen kanalen veranderen, van van 868Mhz naar 864Mhz en via 865Mhz naar 866 Mhz; hielp allemaal ook niets. Toen werd er 'geescaleerd' en kreeg ik een andere bridge toegestuurd. Die moet ik nog wel plaatsen, dus of dat gaat helpen weet ik nog niet.

  • Dragunov
    Opties

    @Rob2

    Wel die firmware stond al op mijn knoppen, vooraleer de feature beschikbaar kwam, dus wss was de firmware al eerder gepushet en hebben ze dan serverside de functie beschikbaar gemaakt en dan commando gestuurd om kinderslot te activeren...

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Waar het om gaat is of die nieuwe firmware er pas recent (1-2 maanden) op gezet is en of die bij die mensen die nu problemen hebben wellicht er nog niet op staat. Maar ze zeggen hun firmware versie niet dus dat gaan we niet weten.

  • Haldon
    Opties
    Ik draai de laatste versie, al een aantal keer gezegd.