w.Intercom = i;Slimme thermostaat koppelen aan Intergas ketel. — tado° Community

Slimme thermostaat koppelen aan Intergas ketel.

Ik probeer een een slimme bedraadde tado thermostaat te koppelen aan onze intergas kombi kompakt HRE 36/30 2019

ik probeer dit volgens het installateurs schema,echter op onze thermostaat gebeurt het volgende na de 3 sec indrukken zie ik alleen het paringssymbool maar kom ik nooit in het volgende menu hij het installateurs menu niet om door te gaan.De bridge en thermostaat tijdelijk. Verlengd met lange kabels naast de ketel gelegd ,maar geen mogelijkheid.In de app zijn alle verbindingen met de tado in orde.

ook is in de ketel alles correct aangesloten,hoe krijg ik de DO1-HCO1-HW-EKX -SAVE aanmelding voltooien

de draden zijn aangesloten op open term in de ketel

Beste Antwoorden

• TS400003
    TS400003
    Antwoord ✓

Heb de dezelfde cv ketel en recent aangesloten. Was wel een dingetje om het goed te laten werken.

Als alle stappen correct zijn uitgevoerd, dan zou het mogelijk moeten zijn in het installatiemenu te komen. Druk na pairing symbool nogmaals 3 sec op de knop op de tado. Dan verschijnt het installatie symbool. Wacht vervolgens circa 2 minuten om de verbinding te voltooien. Daarna zou het mogelijk moeten zijn om de standaardinstelling van R01 te veranderen in D01 (modulerende cv instelling) en daarna de andere instellingen te bevestigen en te saven. Via de app kan dan de tado en de knoppen worden geregeld.

• tineke
    Antwoord ✓

Bedankt voor je bericht,ga ik proberen en laat het weten als het is gelukt

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ja dat klopt allemaal.

Dus je moet hem eerst pairen.

• De thermostaat en de bridge en slimme knoppen zijn gepaird hij geeft in de tado app aan dat deze verbindingen goed zijn.

daarna probeer ik het koppelen.doe