Ik heb een slimme thermostaat gekocht ,aangesloten maar de ketel slaat niet aan.

Aanvullend heb ik ook twee slimme knoppen aangesloten. Ik wil graag ruimtes los van elkaar verwarmen aangezien wij in ons hoofdverblijf de ruimte met de kachel verwarmen.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Gebruik de installatie wizard die vermeld staat op het briefje wat bij de spullen verpakt is.

  • Kan dit briefje niet vinden, hoe ziet dit er uit?

  • Helaas nog niet aan de praat gekregen. Heeft iemand een tip?

  • @Mattijs19 ik kan alleen maar bedenken dat de kabels mogelijk niet goed zitten, maar ik ga er van uit dat je dit al gecontroleerd hebt.

    De thermostaat hangt in het hoofdverblijf? Zoja, staat zoneregelaar goed ingesteld?
  • @familiedraak ik heb de bedrading idd gecontroleerd en die zitten goed vast en heb ze op de manier aangesloten zoals in de gebruiksaanwijzing werd aangegeven.

    De thermostaat hangt in het hoofdverblijf. Hoe kan ik de zoneregelaar goed instellen? Ik heb al gekeken maar kom niet verder.

  • @Mattijs19 helaas heb ik er nog geen ervaring mee. Ik heb de knoppen nog op mijn verlanglijstje staan, eerst kijken hoe de thermostaat de komende dagen (gisteren aangesloten) werkt.

    Maar ik weet door het lezen op dit forum dat de zoneregelaar wel eens verkeerd wordt ingesteld. Misschien een idee om andere topics even door te lezen, of hulp van iemand anders te krijgen.