geolocatie

Opties
De geolocatie werkt op zich. maar ik moet telkens bevestigen dat ik thuis of afwezig ben. Zo gaat het zen nut een beetje voorbij niet?

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is zo als je de gratis versie hebt. Als je een abonnement neemt dan werkt het wel automatisch.

  • Dragunov
    Opties

    En dan werkt het nog niet altijd even goed.

    Vrouw had haar toestel bij haar en toch bleef Tado de melding geven dat haar toestel thuis was, dan gaat het nut verloren.

    En instellingen waren en zijn goed ingesteld, heeft altijd goed gewerkt en opeens vandaag totaal niet

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is wat anders dan wat Yannick vraagt. Ik weet niet waar dat aan lag, maar ik weet wel dat als je geen abonnement hebt je zelf moet bevestigen dat je afwezig bent en als je wel een abonnement hebt gaat dat automatisch. Maar dan moet het toestel wel eerst in de gaten hebben dat het "niet thuis" is en dat hangt van zoveel dingen af... (heb je GPS aan staan, heb je daar goede ontvangst van, zit je aangemeld op een wifi of alleen op een mobiel netwerk, etc)

  • Dragunov
    Opties

    Wil gewoon zeggen dat zelfs met abbo het niet steeds deftig werkt ;)

  • BeJe
    Opties

    Inderdaad werkt de geolactie op dit moment slecht! Moet, als ik toestel op automatisch zet altijd, zodra ik thuis ben, schakelen naar thuis en dat was zeker, ondanks het abo, in het verleden absoluut niet zo!

    Ik ben dus zeker niet tevreden, ondanks het maandelijks bedrag van € 2,99.