Mogelijkheid tot invoeren type ruimte

Opties
Nu zijn alle ruimten met hetzelfde comfort ingesteld. De woonkamer wordt hetzelfde behandeld als een slaapkamer.

Het zou prettig zijn als je het comfort als een slaapkamer in kan stellen. Zo kan het comfort-overzicht ook begrijpen dat het daar iets koeler is en het comfort en zijn tips daar op aanpassen.
19
19 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Dragunov
    Opties
    Net zoals badkamer...
  • Murk
    Opties
    Slaapkamer, Badkamer is inderdaad wenselijk
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja of anders dat je zelf per ruimte kunt invullen wat je comfortabel vindt. Ipv dat Tado dat voor je bepaalt.

  • booman
    Opties

    Aanvullende vraag. In Nederland wordt verzocht de thermostaat op 19 te zetten en niet hoger. Hier ben ik nu aangewend en vind dit best lekker. Als je de thermostaat nu op 20 zet heb ik het zelfs een beetje warm. Tado zegt dan nog steeds dat het te koud is. Kan de jongens en meisjes van Tado ook niet eens mee denken aan de nieuwe klimaat wensen en mij vertellen/ bevestigen dat mijn gevoel van een goed binnen comfort net te koud is. Comfort van 23 graden is niet meer van deze tijd, wel als je stil zit maar wil Tado nu ook stil blijven zitten of gaan ze mee met de huidige tijd en gebruikers?

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Tado staat inderdaad al jaren stil