Grafiek niet compleet in de app.

Cajp
Cajp

Goede avond

Sinds afgelopen vrijdag zie ik in de grafiek niet meer de gekleurde balk onderin geel voor slimme schema en groen voor afwezigheid . Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer terug kan krijgen.


Antwoorden

  • Gelukkig het werkt weer :)
  • Heeft hier iemand een oplossing hiervoor? Ik heb hetzelfde maar krijg het niet terug in orde. Er zijn kamers waar het wel goed gaat en anderen waar enkel grijs te zien is. Alles werkt verder wel normaal
  • Is het mogelijk om te laten weten hoe dit is opgelost. Zelfde probleem hier en zou graag de grafiek willen hebben.
  • bij mij is het net anders, grafiek staat er maar geen enkele andere informatie


  • Ook hier is de grafiek door een update onbruikbaar geworden. De datum, buiten temperatuur/ data bovenin de grafiek is van de kleur wit op een witte achtergrond... graag aanpassen Tado.
  • Na het uitschakelen van "Dark Mode" op m'n smartphone krijg ik nu wel alles te zien.

  • Bij mij hetzelfde probleem maar indd darkmode instelling zorgt voor onzichtbare gegevens
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Darkmode is een "hippe toevoeging" die wel vaker problemen geeft in apps en websites. Ik zet dat altijd meteen uit. Kennelijk wordt het niet uitgebreid getest door veel programmeurs, even wat kleuren aanpassen en gaan met die banaan, en dan is ineens het contrast slecht of helemaal weg.

  • Nog even geduld, Dark Mode komt er aan:


  • Zojuist een update van de app gekregen (6.69.0) en de grafiek is nu compatibel met dark mode