Instellen temperatuur via App

Opties

Ik zou het praktisch vinden als na het openen van de Tado app direct de mogelijkheid wordt geboden om de gewenste temperatuur in te stellen. Dit is immers de hoofdfunctie van de app.

En naast het schuifsysteem zou ik graag een + en - toets zien om zodoende eenvoudig tot op tienden graden de temperatuur in te kunnen stellen.

14
14 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    Opties

    Upvote van mij gekregen

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Van mij ook. Dat schuif systeem is af en toe om gek van te worden. Probeer het maar in de auto goed te zetten..
  • glansing
    Opties

    Voor + en - toets!

    Bij het slepen verspringt ie bij het loslaten geregeld toch nog.

  • Marselaar
    Marselaar ✭✭✭
    Opties

    Ze hebben het schuifsysteem nu naar 0,5 graden gezet ipv 0,1 graad. Echt jammer, daarom upvote voor deze

  • thmsvlr
    Opties

    In het bewerken van het schema kun je super handig met de + en - buttons de temp. op 0,1 graad nauwkeurig instellen. Met de nieuwe update is het op kamer niveau nog steeds alleen mogelijk via de schuif - en alleen per 0,5 graad. Dat is echt niet altijd gewenst!

  • Dennis78
    Opties
    Nieuwe update van app geïnstalleerd voor regelen kamer temperatuur. Met de vorige was ik tevreden en op zich geen hele grote verandering. Wat ik wel minder vind is dat de text van de temperatuur te klein is en dan vooral wat achter de komma staat met goede ogen bijna niet te lezen.
  • jjpietje
    Opties

    Allereerst complimenten voor de programmeurs die het allemaal steeds mooier maken.

    Enkel..

    Het schuifje om de temperatuur te verstellen werkte niet handig toen je nog met tiende graden kon verstellen.

    Nu werkt het wel maar kan ik alleen maar grof per halve graad verstellen.

    Vindt ik geen vooruitgang.

    Valt software matig wel iets voor te verzinnen dat je ook met tienden graden kunt tunen.

    Heb bijv. een OJ Electronics MWD5 thermostaat voor mijn elektrische vloerverwarming en daarmee gaat het perfect.

    Hoop dat hier als feedback iets mee gedaan wordt.

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Of je nou per 0,5 of 0,1 graad wil verstellen is een heel persoonlijke voorkeur. Ik heb me vanaf begin groen en geel geërgerd aan die 0,1 verstelling.
    Altijd maar hopen dat je ergens in de buurt kwam van je instelling. Helemaal als je vanuit de auto de verwarming alvast aan wil zitten.
    Ik vind het nu wel prettig.
    Kan me ook voorstellen dat andere gebruikers er niet blij mee zijn.
    Er zou eigenlijk een optie menu in de instellingen moeten zitten of je per 0,1 of 0,5 wil verstellen.

    Ot, vind die nieuwe lay-out er wel goed uitzien.
  • Loekla
    Opties

    Helaas als je een iphone 6 bezit kan je de app niet meer laden. Je moet ios 13 hebben en de iphone 6 heeft 12,?

    dus kan je je tado weggooien of een nieuwe iphone kopen??

    ik vind dit een slechte zaak. De oude app werkte voor mij voldoende en vond het makkelijk om via de iphone de tado te bedienen vooral als je weg was geweest en de verwarming aankan zetten

    minpuntje

    zijn er nog meer die hier ook mee te maken hebben of heeft iedereen een ieuwere iphone