Versterker voor de TADO bridge

Opties
Heb je een huis met veel beton dan functioneert het systeem niet.

Dus wanneer komt TADO met een versterker.
Ik krijg namelijk niet mijn aankoop bedrag terug na maanden getob. Ik heb een niet functionerend duur systeem gekocht, waar TADO geen oplossing voor kan bieden.

Antwoorden

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    Opties

    Is al ettelijke keren gevraagd om een zogenoemde repeater uit te brengen...

    Dus een extra bridge om ergens anders in de woning te installeren in je netwerk en zodoende de rest van de woning ook 'slim' te maken qua verwarming, maar tot op heden nog altijd niks.

    Ik zou de eerste persoon zijn om zo'n extra bridge te kopen, dus als ze denken dat er hier geen interesse voor is en er weinig van verkocht zullen worden, dan hebben ze het volgens mij mis.

  • Mapkvg
    Opties
    Een repeater is echt hard nodig!! Systeem functioneert gewoon niet in gehele huis. Heel jammer! Overweeg een ander systeem, er komt helaas geen feedback vanuit Tado op dit verzoek geruime tijd
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er is wel feedback geweest hoor, maar dat was het bekende "dat is niet zo eenvoudig te realiseren". Dat is kennelijk een reden om het dan ook maar niet te doen.

    Tado wordt niet aangestuurd door klantwensen maar door de programmeur die bepaalt wat eenvoudig te realiseren is en wat niet, en wat eenvoudig is gaan ze dan doen. Bijvoorbeeld de instelling van de temperatuur per 0.1 graad veranderen in per 0.5 graad. Dat was eenvoudig te realiseren dus toen een paar mensen daar om vroegen gingen ze dat doen. Toen de rest riep "dat willen we helemaal niet!" waren ze niet meer thuis, en dit soort dingen instelbaar maken bij de instellingen dat is kennelijk "niet zo eenvoudig te realiseren" dus dat gebeurt dan niet.

    Het is jammer, maar dit is helaas hoe het werkt.