Nieuwe snelkoppellingen suggestie

Beste Tado,

Ik vind de nieuwe snelkoppelingen een goed idee en gebruik hem al een tijdje.

Jammer dat de gemaakte buttons rechts gedeeltelijk buiten beeld van mijn smartphone lopen.

Ik heb een Pixel 5

1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Ik heb geen knop om schema's te hervatten ofwel komt die knop enkel te voorschijn als je ergens een knop manueel hebt aangepast

  • Ik zie de extra knoppen alleen in de webapplicatie, niet op mijn smartphone.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Ja welke knoppen er staan hangt af van de situatie, schema hervatten staat er alleen als je manuele instellingen gedaan hebt.

  • Ik zou het prettig vinden om een keuze te hebben: knoppen wel/niet zichtbaar.
    Het zijn trouwens wel een mooie nieuwe opties.
  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    In de Beta zat ook maximaal koelen

  • Ik vind het een goede toevoeging.

  • Ik zou de snelkoppelingen willen kunnen uitzetten omdat ze voor mij niet relevant zijn, of ze zouden aanpasbaar moeten zijn... Anders kost het kostbare ruimte op het (iPhone-)scherm dat beter besteed kan worden.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Ze hadden er normale knoppen van moeten maken zoals ook voor de kamers enzo gebruikt worden, want dan kun je ze ook verplaatsen.

    Maar het lijkt er sterk op dat dit een snel-even-op-vrijdagmiddag klusje is waar niet heel goed over is nagedacht.

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Maximaal koelen mag ook terug komen, vooral dan voor in de zomer, dan kan je je CV gebruiken om warmte te onttrekken uit je kamers