Nieuwe thermostaat maar thermostaat geeft batterijen bijna leeg

Opties
Sinds vorig weekend een nieuwe thermostaat van Tado en ik heb de beveiliging van de batterijen getrokken nu blijft de app de melding geven dat batterijen bijna leeg zijn. Hoe dan? En vanaf het begin dus 1 week geleden. Als ik op het knopje druk dan laat het display heel duidelijk HI zien. Ook andere batterijen geven dit probleem. Dus dat batterijen bijna leeg zijn.

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties

    Dat is niet de bedoeling, lijkt een fout in het apparaat. Zou het retourneren.

  • Sonja99
    Opties
    Dank u wel voor de reactie. Ik heb ze vandaag met de QR code een bericht gezonden. Vriendelijke groet, Sonja
  • Sonja99
    Opties
    Gisteravond ook nog even gekeken op de factuur omdat mijn zwager hem tijdens onze vakantie heeft gekocht rechtstreeks bij Tado en nu blijkt dat het om een refurbished exemplaar gaat. Ook nog even gekeken op de website van Tado en als je gaat bestellen daar staat hij standaard op refurbished in plaats van nieuw. Maar goed heb dus een mail gezonden gisteren naar Tado om het apparaat retour te sturen en inmiddels wel via Coolblue nieuwe besteld en die komt vandaag binnen.
  • Sonja99
    Opties
    Vandaag de nieuwe thermostaat binnen gekregen. Hoe verwijder ik de oude thermostaat uit de app? Alvast dank voor het antwoord!
  • Sonja99
    Opties
    Sorry hoor antwoord al gevonden. Heb de thermostaat alleen gekocht bij Coolblue dus ze kennen daar mijn mailadres niet bij Tado om deze uit mijn app te laten verwijderen.
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Succes ermee. .
  • Sonja99
    Opties
    Gewoon ongelooflijk maar de thermostaat is verwijderd uit de app en ik had ineens probleem met thermostaatkraan en deze is ook opgelost. Nu nog geld terug oude thermostaat en ik ben helemaal happy.
  • Sonja99
    Opties
    Geld ook retour gekregen van de thermostaat. Ik ben goed geholpen door de mensen van Tado. En heel erg belangrijk ook tevreden net de Tado zelf.
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Mooi zo! .