Uitschakelen

Opties

Als ik de keuze maak “uitschakelen alle kamers”, via de knop, of “uitschakelen” kies bij het omlaag brengen van de kamertemperatuur, zie ik na enige tijd, in mijn geval de radiatorknop badkamer, weer actief.

Het lijkt te gebeuren als de knop in een volgend tijdblok komt.... Dat maakt het vreemd omdat ik bij de huiskamer, die ook tijdblokken heeft, dit niet zie gebeuren. Die blijft keurig netjes grijs....

Hoe ontstaat dit?

Ook bij “uitschakelen” zie je het manco van het ontbreken van rechten in de app. Wie neemt de beslissing tot uitschakelen..... ook tot instellen van temperatuur.....

Antwoorden

  • zwanenbj
    Opties

    Het lijkt dat ik elk tijdblok moet uitschakelen door de temperatuur naar nul te zetten.


    een bug dus.

  • zwanenbj
    Opties

    stap verder; ik maak gebruik van Apple Homekit.

    mijn veronderstelling was dat de automatiseringen in Homekit en de tijdblokken in Tado met elkaar communiceerden. Niet dus.

    dat stelt dus de vraag; in welke mate is Tado compatible met Homekit?

    vraag staat uit.

  • Edwinr
    Opties

    wil ik ook wel weten.

  • fRIBBLER
    Opties

    Ik zie dat dit een vraag van twee jaar geleden is. Maar ik heb nu precies hetzelfde, en toevallig? ook met de badkamer. Vorig jaar werkte het wel. Maar dit jaar gaat de badkamer telkens wee aan.

    @zwanenbj Heb je hiervoor een oplossing gevonden?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt per kamer configureren hoe hij moet omgaan met tijdelijke aanpassingen. Dit zal voor je badkamer anders ingesteld staan dan voor de rest. Check de instellingen.

    Weet je zeker dat alles goed staat vraag het dan aan de servicedesk, die kunnen meer instellingen zien.

    Dit geldt overigens alleen voor instellingen per kamer, "Uitschakelen alle kamers" zou niet overruled moeten worden.

  • Gixxer
    Opties

    Is het mogelijk de temperatuur van “uitschakelen alle kamers” aan te passen?

    Of staat die standaard op 5°.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt wel de temperatuur aanpassen die geldt als je "Afwezig" bent. Dat kun je op hetzelfde scherm omschakelen door op de Thuis tegel te klikken.