-
'uit' knop op elke kamer in het overzicht
Vanuit het overzicht zou ik graag een kamer uit willen kunnen zetten. Bijvoorbeeld door lang op de kamer te drukken of een knopje dat erbij komt. Ik vind het zeer onhandig om 'in' de kamer te moeten gaan en dan de temperatuur te moeten aanpassen naar... ik weet niet hoeveel. Ik wil een kamer gewoon uit kunnen zetten. De…
-
Slim schema leidend
Hoi, Graag zou ik de functie in de app zien dat je kan selecteren of het slim schema leidend is of niet. Zoals het nu is, als je dus handmatig, ofwel via de app, thermostaat of radiatorknop, de temperatuur verandert, het slim schema niet meer wordt gevolgd en je dus handmatig via de app moet selecteren dat het slimme…
-
A maximum temperature on individual devices
My proposal is to create the opportunity to change the maximum temperature on individual devices, like Smart Radiator Thermostats. For me it would be useful to limit the chosen temperature lower than the factory setting of 25º C on each individual device.
-
Betere indeling temperatuur assen
Bij mij is de temperatuur van 19 tot 22 graden voorzien van 3 assen. Dit is niet fatsoenlijk af te lezen of te schatten . Beter zou voor iedere hele of halve graad een as te pakken.
-
Thermostaat - hygrostaat
Omdat in de tado app ook de RLV aangegeven wordt, zou het enorm fijn zijn om ook op luchtvochtigheid te kunnen regelen, zodat schimmelontwikkeling en daarmee gezondheidsrisicos voorkomen kunnen worden.
-
Slimme knop vloer- / plafondverwarming
Sinds kort in het bezit van vloer en plafondverwarming / koeling middels een warmtepomp. De verdeelunits zijn in een andere dan te te verwarmen ruimte geplaatst. Hierdoor hebben de slimme radiatorknoppen geen functie want altijd kouder. Mijn suggestie is om een "slimme thermostaatknop vervangende aan / uit knop" te…