Verschil in versie radiatorknop

Ik heb bij verschillende webwinkels een aantal radiatorknoppen aangeschaft. Ik kan alleen niet ontdekken welke versie deze knoppen zijn. Als er al verschil is? Het is mij niet duidelijk hoe hoe dat zit met V3 en V3+. Is er iemand die mij wat wijzer kan maken?

Bob

Beste Antwoord

  • Haveha
    Haveha
    Antwoord ✓

    Ik heb ook gevraag naar het verschil tussen versie V3 en V3+. Dit was het officiële antwoord van Tado op 17-02-2021:

    Het verschil zat vroeger alleen in de app, echter zijn alle app versies nu verenigd, dus technisch gezien maakt het niet uit of u V3 of V3+ producten besteld, de apparaten en de app zijn nu hetzelfde.

Antwoorden

  • Dankjewel voor je antwoord, maar dan blijf ik het vreemd vinden dat de knoppen verschillende firmware versies hebben. de twee uit het starterspakket hebben Firmware 54.20 en de vier uit een later bestelde set Firmware 79.1

  • De knop knop die ik gisteren gekocht heb (in een starterspakket) bevat firmware 79.1

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Het is vrij gebruikelijk dat spullen verkocht worden (door allerlei bedrijven) met vrij oude firmware versies en dat die dan na installatie geupdate worden. Je kunt wel aan de gang blijven met het aanpassen van de fabrikage en als het uiteindelijk toch geupdate wordt heeft dat weinig zin.

  • Maar oudere hardware zal niet naar de 70+ firmware gaan

  • Er zit dus wel degelijk verschil in versies die je in een kort tijd bestek koopt bij verschillende winkels. Maar goed het werkt en dat vind ik het belangrijkste.

    Dank jullie allen voor de info

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Ja inderdaad wat Dragunov zegt kan het ook zijn: er is een hardware wijziging geweest in de knoppen en degene met de oude hardware die worden niet meer geupdate naar de nieuwste firmware versies.

  • Dus ik heb 1 maand geleden oude meuk gekocht?

  • Dan hadden ze op die plaats wel erg oude stock liggen

  • Probi
    Probi
    april 2022 aangepast

    Heb goedkope deal gedaan bij iBood. Knoppen voor 40 euro i.p.v. 80 euro. Addertje onder het goedkope gras is dat firmware wel van 57.12 naar 95.1 gaat, maar horizontaal/verticaal wordt niet ondersteund. Oud spul uit magazijn Amazon 😂. De knoppen werken wel.

  • Dit artikel geeft wat info over hardware versies van knoppen VA01 versus VA02.

  • @Probi,
    Die van deze week?