Ik ben zeer ontevreden over de werking van de Tado-x thermostaat: Ik heb 4 verschillende ruimtes. Er is maar één centrale kachel in huis, en de thermostaat (relais geschakeld) hangt in één van de ruim…
Op dit moment ontbreekt de functie om een Tado thermostaat op Auto-modus te zetten via Matter. Dit is eigenlijk wel heel wenselijk. Je kunt nu alleen de modus "Heat" of "Off" kiezen. Nu kun je bijvoor…
Ik zou heel graag per minuut schemas willen maken ipv per kwartier. Dan kan ik bevroren leidingen (bijv tussen gebouwen) voorkomen door af en toe warmte door te laten. Ik merk dat tados hierdoor niet …
Ok, ik heb een al wat oudere iPhone en iPad maar maar kon tot voor enkele dagen mijn Tado app gebruiken. Dwz tot die automatisch besloten (en melde) een update te installeren en daarin bleven hangen. …
Als ik in de app de temperatuur handmatig verander kan ik hem zo instellen dat hij daarna weer terug gaat naar het schema. Als ik op een knop de temperatuur instel kan dat niet. Daarmee wordt de krach…
(see English below) Voor zover ik kan zien kan men via de Tado API wel gegevens van alle slimme thermostaatknoppen (en ruimtes) uitlezen. (Ik gebruik hier zelf Home Assistant voor.) Echter, behalve vo…