-
Unit labels.
Bij het installeren heb ik netjes alle stickers in het boekje geplakt, en daarbij geschreven welke welke is. Dat boekje ligt inmiddels ergens naast mijn goud, nooit meer te vinden. Geeft niet, toch niet nodig, maar op dit moment is 1 van de 4 thermostaatkranen niet bereikbaar volgens de gateway. Had erg handig geweest als…
-
Warmtevraag Ketel tonen op display van Tado behuizing.
m.b.v. de bestaande LED display op de Tado behuizing worden achtereenvolgens de actuele kamertemperatuur, de instelbare kamertemperatuur en de instelbare tapwatertemperatuur getoond. Is het mogelijk om óók te laten zien of de ketel aan of uit is?
-
Warmtevraag ketel weergeven
Zou het mogelijk zijn om in care en protect de totale warmtevraag (inschakeltijd) van de ketel weer te geven?
-
Gebruik van globale temperatuur variabele
Hoi, We werken met heel wat verschillende tijdsblokken in heel wat verschillende kamers. In de zomer is een andere temperatuur wenselijk dan in de winter. Nu moeten we ieder tijdsblok apart gaan aanpassen wat een heel werk is. Het zou fijn zijn dat je naast het manueel instellen van de temperatuur per tijdsblok ook een…
-
Ingestelde temperatuur volledig in beeld op de tegels
Op mijn telefoon zie je in de tegels de ingestelde temperatuur net niet volledig. ik zie bijvoorbeeld: 21,1º Living Ingesteld op 19 ... De graden achter achter komma vallen altijd weg. Mijn suggestie is om de laatste zin om te keren, zodat je in bovenstaand voorbeeld ziet: 21,1º Living 19,5º ingesteld.
-
Batterij vs vaste stroomvoorziening
De devices hebben hier op dit moment geen ondersteuning voor. en begrijpelijk, want op de meeste plekken is het helemaal niet handig om een voeding naar je thermostaatkraan te trekken. Toch zijn er 7 units binnen mijn woning waar dit prima had gekunt. Verzoek is dus om een versie uit te brengen met een USB-C aansluiting…
-
Onbereikbare unit - kamer onbedienbaar.
In 1 van mijn ruimte's verliest de verste thermostaatkraan af en toe de verbinding (lost zichzelf altijd op binnen 30 minuten). Vervelend maar gezien de situatie begrijpelijk. Wat veel vervelender is, is dat de ruimte 4 radiatoren heeft, en als er 1 niet bereikbaar is ik: niet de huidige temperatuur kan zien, niet de…
-
Kamerscherm versimpeling
Om maar positief te beginnen, het is een stuk mooier geworden! Als ik nu in een bepaalde kamer de kachel aan wil zetten, moet ik voor mijn gevoel 2 acties uitvoeren, temp instellen, daarna op het potlood klikken om de duur in te stellen. De duur-slider direct onder de temp-selector was makkelijker, direct duidelijk hoelang…