-
waterdruk van de ketel
Ik wil een notificatie ontvangen als de waterdruk te laag wordt.
-
Mechanische ventilatie aansturen
Hoi, mechanische ventilatie aansturen of uitzetten, misschien een idee. :-)
-
Geo locatie en care en protect
Ik was en ben ook wel blij met tado product. 1...Echter de auto assist en Geo optie is nu zijn geld niet waard. Is alleen voor mensen zonder kinderen en in mijn geval verhuur niet geschikt. Deze optie zou eigenlijk per knop / thermostaat ingesteld moeten worden en dan aan bepaalde e mail adres gekoppeld. 2 Mijn 12 jaar…
-
Letter grote
Graag groter lettertype. Met leesbril ik de huidige temperatuur moeilijk te lezen. Met name achter de komma.
-
Automatische pauze bij opwarming
Ik heb gemerkt dat bij het opstarten van de cv in de ochtend de ketel een periode constant wil branden om bijvoorbeeld de woonkamer op temperatuur te brengen en dat kost veel extra gas. Indien ik tijdens dat opwarmproces telkens 10 min uitzet bespaar ik behoorlijk wat ga. De radiatoren blijven in die periode warmte afgeven…
-
Open raam detectie langer dan 1 uur
Bij ventileren gaat Open raam detectie af. Echter wij ventileren veel langer dan een uur. Svp beperking naar 8 uur of onbeperkt
-
Eerst ketel uit en dan pas de radiator dicht
Beste, Mijn ketel valt vaak op storing doordat de radiator kraan eerder dicht gaat dan de ketel is afgeschakeld. De ketel kan dan zijn warm water niet kwijt. Is het mogelijk een instelling te maken dat de ketel x tijd eerder uit gaat en daarna pas de radiator. De oplossing nu is dat ik een kamer moet verwarmen zonder tado…
-
Slimme thuis-verlaten functie
Aan de hand van eerdere logboekregels zou het systeem met de buitentemperatuur/verwachte weersomstandigheden moeten kunnen bepalen wat de afkoelsnelheid van het huis bij de thermostaat is. Bijv. 1 graad warmteverlies per 90 minuten vanaf het moment dat de verwarming uitgezet wordt. Met die informatie kan men bijvoorbeeld…
-
Verwarmingsactieviteit
Ik zou het fijn vinden als de verwarmingsactieviteit te zien is in het thuis scherm naast bv de temperatuur.
-
Lerende vermogen van Tado resetten of ‘bijsturen’
Tado leert in de loop der tijd van de snelheid waarmee een ruimte wordt verwarmd. Het houdt hierbij rekening met de buitentemperatuur en of het bewolkt of zonnig is. Dit werkt bij hoge temperatuur verwarming goed. Ik gebruik in het hele huis vloerverwarming, op elke kamer een thermostaat en aansturing van een zone. Dat is…
-
herstart/kalibreren en stand radiator knop via app
Even uitleg van de situatie: Ik heb 1 tempratuur sensor icm 2 radiator knoppen (geen ketel ivm appartement) in een zone. Ik heb gehad dat mijn radiatorknoppen continue open bleven staan ondanks dat de zone ruim 2 graden boven de gewenste temp. was. Ook bij het handmatig sturen op UIT bleven de knoppen open staan.…