-
Meer functies slimme airco
Ik heb sinds kort de v3+ slimme airco en de basis functies zijn goed maar mijn airco kan o.a. ook: turbo stand,slaapstand,lucht van buiten pakken,licht aan/uit op de airco zelf en climat control al deze functies ontbreken in de app
-
Innova elec 2.0 support!
Beste,Ik heb innova HP elec 2.0 monoblock airco's in mijn huis. (zie hieronder voor weblink). Ik heb me de tado smart ac gekocht, maar blijkbaar worden mijn toestellen niet ondersteund.Zijn er plannen om in de toekomst deze te…
-
Logitech Harmony Hub
Beste, Ik zou heel graag support voor Logitech Harmony Hub zien, om de thermostaat te kunnen bedienen met hun afstandsbediening. En betere integratie met de home/away modus, dit verloopt nu via IFTTT. Kunnen jullie mij/ons vertellen of hier plannen voor zijn?
-
Rechten per gebruiker
Ideaal komt er een uitgebreide rechtenstructuur binnen de tado-environment. Ik denk aan het beperken van installatieparameters tot een gebruiker(sgroep), het afwijken van geprogrammeerde temperatuursinstellingen slechts door bepaalde personen in bepaalde ruimtes toelaten, ....
-
Meerdere huizen in de app
Het zou mooi zijn als je (net als wat Nest doet bijvoorbeeld) wanneer je extra huizen kunt toevoegen aan de app. Nu moet ik elke keer uitloggen en met een ander account inloggen in de app.
-
CV instructie geven water te verwarmen zonder warmtevraag op radiator.
Ik zou een functie die de CV-ketel de opdracht geeft het cv water te verwarmen zonder dat een radiatorknop warmte vraagt handig vinden.