-
Specifieke datum en tijd als eindtijd van handmatige temperatuur
Bij het handmatig instellen van een kamertemperatuur kan gekozen worden voor een aantal uur, het einde van een tijdsblok of oneindig. Het zou heel handig zijn als hier een specifieke datum en tijd opgeven zou kunnen worden. Voor langzaam reagerende systemen (vloerverwarming) werkt dit veel beter dan een geofence omdat deze…
-
Slimme aircobediening links/rechts ventileren
Bij ons hangt een Mitsibushi Heavy airco boven de gangkast op de bovenverdieping, precies de juiste plek om alle 3 de slaapkamers met open deur te koelen. De airco is voorzien van een hele handige functie om niet alleen de lucht verticaal te laten circuleren maar deze kan dit ook horizontaal. op de afstandsbediening zit…
-
Smart AC control quiet mode
Mijn split unit Mitsubishi Electric AC beschikt ook over een quiet mode, die je bv 's-nachts in de slaapkamer kunt gebruiken. Maar ik gebruik hem bijvoorbeeld ook overdag op kantoor. Nu is het helaas niet mogelijk om deze modus te selecteren in de Tado Smart AC instellingen. Het is zowel in Thermostat als Standard mode…
-
Buitentemperatuursensor
De app geeft bij klimaatcomfort de temperatuur aan. Ik heb een tweede huis in de bergen. De temperatuur buiten houdt geen rekening met het hoogte verschil of is gewoon fout. Op dit moment geeft hij aan 25C, terwijl het 11C is. Als dit de basis van de voorspellingafhankelijke instelling is, dan gaat het niet goed werken.…
-
Nachtstand airco
Bijna alle airco's hebben tegenwoordig een nachtstand, waarop de airco wel koude lucht blaast maar je hem niet hoort. In de Tado app kun je de fanspeed alleen instellen op auto, 1, 2 of 3 streepjes. Handig zou zijn om deze stand daaraan toe te voegen, nu moet ik daar elke keer de afstandsbediening van de airco zelf voor…