-
Tado Draadloze Ontvanger en Intergas Komakt HRE 28/24 werkt niet
Zojuist de draagloze ontvanger aangesloten op de + en - klem aan de 11 en 12 klem van de Intergas ketel. Volgende de Intergas handleiding is dit de OpenTherm aansluiting. Toch werk het niet. Ik heb al een verzoek om hulp bij de helpdesk uit staan maar misschien heeft iemand een idee?
-
Aansluiten via cv verdeler
Ik heb radiatoren op de begane grond en deze worden via een cv verdeler aangestuurd. De bovenverdieping heeft een eigen cv verdeler. Is het mogelijk om via deze cv verdeler met een enkele slimme radiator de gehele benedenverdieping op 1 temperatuur in te stellen?
-
Tado Thermostaat v3+ Instructie ATAG E325EC
Ik zou graag de installatie instructie willen ontvangen.
-
Instellen van OpenTherm
Op een vraag waarom de Draadloze Ontvanger geen contact met de verwarmingketel kreeg terwijl deze wel goed was verbonden kreeg ik het volgende antwoord van de helpdesk: ------ Als ik in uw configuratie kijk, zie ik dat de Boiler Ontvanger niet op OPENTHERM staat. Ik heb het nu aangepast naar OPENTHERM, en alles zou nu naar…
-
verwarmingsketel laten stil vallen.
Hallo, Is het mogelijk om de verwarmingsketel te laten uitvallen als alle tado radiator thermostaat knoppen gesloten zijn ? Kan dit met enkel een starterskit V3+ & 3 extra radiatorknoppen , of moet ik hiervoor ook een slimme thermostaat plaatsen?
-
Tado en stadsverwarming
Deze vraag heb ik ook op het Tweakers forum gesteld, maar helaas nog geen antwoord ontvangen. Met de dagdeals van Amazon vandaag, zou ik toch meer zekerheid willen (dat ik geen meerkosten moet maken). Een paar weken verder sinds ik de 4 slimme tado knoppen (allen eerste verdieping) heb geplaatst. En overall doet het denk…
-
Tip: aanpassen volgorde van de kamers in het home scherm van de app/webapp
Dit kan via de url: https://my.tado.com/webapp/#/home/zone-order
-
Nieuwe CV ketel blijft aan staan
Hallo, Vandaag hebben we een nieuwe CV ketel gekregen en sindsdien blijft die draaien. Met een 'domme' thermostaat werkt wel alles gewoon. Oude CV Ketel: Nefit Ecomline Classic Nieuwe CV Ketel: Intergas Xtreme 36 CW5 In de app (desktop) heb ik de cv ketel aangepast maar onze Tado V3+ kan geen contact maken. Heeft iemand…
-
Ik probeer mijn Tado V3 Thermostaat aan te sluiten op mijn Nefit Ecomline HR ketel.
Dit gaat niet goed hij geeft aan dat de thermostaat niet aangesloten kan worden op mijn Nefit Ecomline. hij zit aangesloten op de punten 3 en 4 waar normaalgesproken de Moduline thermostaat op zit. In een mailwisseling met Mirna geeft zij aan dat de thermostaat van het type V3 is welke aangesloten kan worden op de Nefit…
-
Kamerthermostaat
Bestaat er een open haard functie op de tado thermostaat
-
Junkers ingebouwde regelaars
Ik zou mijn Junkers ketel digitaal willen aansluiten via een bus systeem. Volgens de tado handleiding moeten de ingebouwde regelaars verwijderd worden. Wat bedoelen jullie hiermee?
-
nieuw email
hallo,we hadden al een tado maar een ander email adres doorgegeven aan jullie maar als ik nu weer wil aansluiten krijgen we de melding is al geregistreerd wat nu te doen?? oude email was henkmarsum@ziggo.nl nieuwe email is heng_terpstra@outlook.nl
-
Radiotorknop blijft sluiten
ik heb in huis een een 4 tal radiatorknoppen welke naar volle tevredenheid werken echter heb ik een probleem met 1 knop deze af en toe een eigen leven leid. Radiator : Radson E-flow Intergra 1196W met Oventrop GH radiatorinsert met aansluiting M30x1.5 . Het lijkt er op alsof de radiator af en toe niet zijn eind weet te…
-
Radiatorknop
:) Kan ik een radiator knop locken op een bepaalde temperatuur?
-
Moet er iets met een driver gebeuren bij ketel vervangen!
Oude CV ketel (Nefit) is vervangen door Intergas HRE 24/18A. De converter welke nodig was bij de Nefit heb ik er niet meer tussen gezet, de draadjes vanaf de Tado kamerthermostaat aangesloten op de modulerende poorten 11 en 12. In een soort gelijk probleem las ik iets over vervangen van driver door de helpdesk, klopt dat…
-
Registratie
Ik heb vorig jaar december een slimme thermostaat overgenomen via marktplaats. Deze geregistreerd via aanbieder. Sinds gisteren reageert de App niet meer. Opnieuw opgestart, nu moet ik weer opnieuw reregistratie nummer ingeven. Kan deze niet registreren omdat hij in een andere woning is aangemeld. De bridge heeft nr.…
-
Radiatorkraan (waar een radiatorknop op zit) wordt vervangen, inregelen?
Ik heb al een paar jaar een prima werkende Tado setup; toen ik mijn jaren 80 appartement kocht heb ik alle radiatorknoppen en de CV thermostaat vervangen door Tado. Nu is een van de kranen die aan de radiator zit lek; als de pin wordt ingeduwd druppelt er een beetje water uit. Dit heeft ook de Tado radiatorknop gesloopt.…
-
Oude Nefix CV ketel aansluiten io Tado Slimme thermostaat
Huidige staat; Anna Thermostaat icl Smile T (24V1A/OT) die er deels tussen zit om de spanning te verlagen. Vraag, kan die er tussenuit? 1: Vanaf de Smile T (24V1A/OT) gaan er 2 draden (aan / uit) naar de Anna Thermostaat . De Taco Thermostaat heeft verwacht er 3, waarvan 1 vermoedelijk aarde is. 2: vanaf de CV ketel gaan…
-
Thermostaat schakelt niet.
Sinds kort in het hele huis Tado bridge en Tado kranen geïnstalleerd, Tijdens de installatie heb ik mijn oude Nefit Easy thermostaat nog even laten zitten. Alle Tado kranen en de Tado thermostaat zijn aangemeld in de app, worden herkend en functioneren normaal. Vandaag geprobeerd de Nefit thermostaat te vervangen door die…
-
Toch niet echt een extentiesit nodig voor een zoneklep?
Ik heb net mijn nieuwe Tado V3+ kamerthermostaat binnen. Beneden heb ik overal vloerverwarming en wilde meteen maar even wat slimme radiatorknoppen voor boven gaan bestellen, daarnaast wil ik een zoneklep gaan plaatsen. Was mij vast aan het inlezen en nu lees ik ineens hier ergens op dit forum dat ik daar ook nog de…
-
twee verdiepingen met vloerverwarming en één verdieping met radiatoren
Hallo, Binnenkort verhuis ik naar mijn nieuwe woning waarbij ik op de begane grond en op de tweede verdieping vloerverwarming heb en op de eerste verdieping drie kamers met drie radiatoren met oude aan uit kranen. Na mij wat ingelezen te hebben, kom ik uit op de volgende situatie: Begane grond: thermostaat die bedraad…
-
Tado en vloerverwarming
Hallo, Ik heb sinds kort een Tado en na wat opstartperikelen lijkt het nu goed te werken. Ik heb beneden vloerverwarming en naast de vloerverwarming en radiator in de douche staat er verder geen radiator standaard aan. In het verleden had ik mijn thermostaat beneden altijd constant op 20 graden staan maar nu heb ik hem…
-
Hoe kan mijn Tado apparaten qua firmware updaten
Ik maak gebruik van 2 Tado thermostaatkranen die echter allebei een andere firmware versie hebben. Eentje die ik ruim een jaar heb heeft versie 58 terwijl de andere die ik nu 3 maanden heb, heeft versie 66. Hoe kan ik die versies gelijk krijgen en dan op de laatst vrijgegeven firmware versie?
-
Waar kan ik de status van een ticket zien?
Ik heb een foutmelding gedaan omdat mijn verwarming niet meer uitgaat in enkele ruimten. CV ketel blijft draaien omdat 1 Tado knop verwarming blijft vragen maar niet opengaat in die ruimte. Ik heb de melding gekregen "Een aanvraag met de interne ID 127919800873875 is succesvol aangemaakt." maar waar kan ik de status van…
-
Internet Bridge resetten
Beste TADO’ërs! Gister heb ik via marktplaats een, naar wat ik dacht, ongebruikte TADO gekocht. Helaas krijg ik de melding dat de bridge al is geregistreerd op een ander account en ik de klanten service moet berichten. Helaas duurt dit al even dus wellicht kan iemand mij hier verder helpen? Groeten Bas
-
Woonkamer met slimme thermostaat wordt niet warm. Overige vertrekken wel
In de woonkamer heb ik een tado slimme thermostaat met 2 tado slimme radiatorknoppen. Ingestelde temperatuur is 22 gr. Het blijft echter 19 graden. Hij verwarmt dus niet in de woonkamer. De batterijen van de kamerthermostaat waren leeg die heb ik inmiddels vervangen. Maar nog steeds geen warmte in de woonkamer. De rest van…
-
Woonkamer met thermostaat verwarmt niet
Ik heb mijn woonkamer als aparte kamer ingesteld in mijn tado app. Ik heb hier twee slimme radiatorknoppen en de thermostaat hangen en geïnstalleerd. Als ik de woonkamer wil verwarmen dan geeft de app aan dat hij verwarmt maar de draadloze ontvanger geeft geen signaal naar de cv-ketel voor verwarmen. Ik heb drie andere…
-
Foutmelding bij opnemen nieuwe personen
Hallo. Bij het opnemen van een huisgenoot krijg ik steeds de volgende melding Dat hoorde niet te gebeuren. Onze excuses voor deze onverwachte fout. Maak alsjeblieft een screenshot en neem vervolgens contact met ons op Details: 2020-10-10T14:45:48+02:00 Property [zones[3].control.driver] of class [class…
-
wanneer heb je nu een extensiekit nodig en wanneer draadloze ontvanger
Wat is het verschil tussen beide apparaten?
-
Batterijstatus radiatorknop
Kreeg al snel een lage batterijspanning op 1 van de radiator knoppen. Na deze vervangen te hebben door nieuwe batterijen blijft deze melding staan, lijkt me niet helemaal de bedoeling. Wat kan hier aan de hand zijn?