Algemene vragen en opmerkingen
Heb je een vraag over de hardware of de app? Hier vind je hulp!
Algemene vragen en opmerkingen
Heb je een vraag over de hardware of de app? Hier vind je hulp!
Discussielijst
- Wij proberen tado (slimme thermostaat en extensiekit) werkend te krijgen voor ons CV-systeem (Remeha Tzerra Ace). De thermostaat en extensiekit zijn gekoppeld met de internet bridge. Een installateur …
- Ik wil de tado verkopen (slimme thermostaat en bridge)
- Na 2 dagen klooien heb ik t wel gehad en gooi ik de handdoek in de ring.. Weet iemand een goeie installeur omgeving geleen?
- Heeft er iemand als eens de interne antenne vervangen voor een betere externe? Misschien dat dat help om alles betrouwbaar te maken.
- Aanvullend heb ik ook twee slimme knoppen aangesloten. Ik wil graag ruimtes los van elkaar verwarmen aangezien wij in ons hoofdverblijf de ruimte met de kachel verwarmen.
- Ik heb onlangs mijn oude ketel vervangen door een nieuwe Logamax en een 'Draadloze ontvanger' geïnstalleerd (ik gebruik Tado nu een jaar) op de EMS bus. Alles werkt zoals het hoort, behalve de led 'vr…
- Hoi, Ik vroeg me af of mijn idee omtrent de verwarming en houtkachel klopt? Ik heb de Tado bedrade thermostaat in de huiskamer, net als de houtkachel. De ketel slaat dus op en gegeven moment af als he…
- Hallo, Op mijn vaillant eco tec plus, is aangesloten een toon thermostaat. Deze is geplaatst in de woonkamer (eerste verdieping) in de woonkamer heb nu twee slimme thermostaatknoppen geïnstalleerd. In…
Welkom!
Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.