-
App op meerdere apparaten
Hallo, Als je de app op je iPad en je telefoon instaleert, wat gebeurt er dan met de geofencing? Als ik dan van huis ga ziet de geofencing op 'm iPad dat ik nog thuis ben maar op 'm telefoon niet, gaat de thermostaat dan uit of blijft hij gewoon op temperatuur?
-
Als ik allemaal Smart Radiator Thermostaten geplaatst hebt, heb ik dan nog een Smart Thermostaat nod
Ik heb door het hele huis Smart Radiatorkranen geplaatst. Dit samen met de Internet Bridge. Heb ik dan nog een Smart thermostaat nodig? Mocht dit niet zo zijn wat doe ik dan met de 2 draadjes van de Combiketel? Moet ik die doorverbinden of verwijderen? Heb een Remeha Quinta 35c ketel Alvast dank voor jullie moeite!…
-
CV en Airco met warmtepomp functie samen bedienen met Tado systeem
Ik lees dat het mogelijk is bijvoorbeeld een Diakin airco slim te maken als hij beschikt over een slimme IR afstand bediening (met terugkoppeling op een LCD scherm) Ik heb nu reeds een Tado slimme CV thermostaat met zone indeling dooer het hele huis. Maar kan deze Slimme Aircobediening V3+ samenwerken met mijn Tado slimme…
-
Cv water temp niet aanpasbaar na installatie tado thermostaat
Na de overgang van een atag eazy kamerthermostaat (opentherm) naar de tado slimme thermostaat is het op de cv ketel niet meer mogelijk de temperatuur aan te passen. Deze blijft terug springen naar 85 graden, terwijl ik hem een stuk lager wil hebben. Zijn er meer mensen met dit probleem en wat zou de fix kunnen zijn?
-
V3+
Werkt mijn bridge en slimme thermostaat uit 2016 in de V3+ app als ik de update uitvoer?
-
Convectorput woonkamer
Onlangs heb ik een tado v3 thermostaat aangeschaft en geïnstalleerd. Nu wil ik aanvullend slimme radiatorknoppen in mijn woning aan het systeem toevoegen. Het plan is om de knoppen te plaatsen in de volgende ruimtes: - 3 slaapkamers - badkamer - woonkamer (waar de thermostaat hangt) In de woonkamer heb ik 3 radiatoren, 2…
-
Multizone-module
Ik ga mijn verwarmingsinstallatie vernieuwen: wij beschikken op de benedenverdieping over vloerverwarming en boven over radiatoren. Er zou een Bulex Thermomaster T30/T35 doorstromer komen met een Thempolec MZ003 multizone-module. Die MZ003 zou aangestuurd worden door 2 afzonderlijke Honeywell thermostaten. Ik had graag de…
-
Radiatorknop verticaal gebruiken
Is het mogelijk een bestaande (normale) Tado radiatorknop om te zetten naar verticaal gebruik? Ik bedoel dan via een instelling en/of software update. In mijn hal zit de radiatorknop nu zo gemonteerd dat de display de data op zijn knop weergeeft. Ik weet dat er een verticale versie van de radiatorknop bestaat. Maar voor ik…
-
Tado Smart Thermostaat v3 in combinatie met Vaillant ecotec Plus kom niet verder in de instalatie he
Goedenavond allemaal, Ik heb zojuist mijn Tado Smart Thermostaat v3 en ik loop vast bij het instaleren. ik kom bij het punt:Deactivating the translation module Find the connector labeled X31 located at the far left of your boiler’s main board. The translation module, VR33, is connected to this connector. Disconnect the…
-
Tweed thermostaat
Kan ik een tweede thermostaat draadloos verbinden met de extensie kit?
-
Automaties verwarmen
Ik heb een slimme thermostaat hangen aan de muur en via de app ingesteld op een bepaalde temperatuur 18graden overdag. Alleen na loop van dag gaat de temperatuur langzaam oplopen naar 23 graden hoe is dat mogelijk deze moet toch altijd op dezelfde temperatuur blijven staan en niet gaan verwarmen wat hier vraag ik niet om…
-
Automaties verwarmen
Ik heb een slimme thermostaat hangen aan de muur en via de app ingesteld op een bepaalde temperatuur 18graden overdag. Alleen na loop van dag gaat de temperatuur langzaam oplopen naar 23 graden hoe is dat mogelijk deze moet toch altijd op dezelfde temperatuur blijven staan en niet gaan verwarmen wat hier vraag ik niet om…
-
Pomp vloerverwarming aansturen met slimme thermostaat
Hallo, Ik lees in verschillende posts dat het mogelijk is om de circulatiepomp van de vloerverwarming aan te sturen (bedraad natuurlijk) met de slimme thermostaat. Klopt het dat je dan niet gebruik hoeft te maken van een zonneklep? Dit lijkt mij ook plezieriger omdat de pomp dan uitstaat als er geen warmtevraag is wat ook…
-
Welke adapter nodig?
Hoi, Ik heb net van 1 van mijn radiatoren de knop verwijderd en wil nu de Tado Radiatorknop installeren maar weet niet welke adapter ik moet gebruiken. Herkent iemand welke ik moet gebruiken a.d.v. de foto? Groet, Dennis
-
Tikkende thermostaat
Mijn thermostaat maakt een tikkend geluid, is dit normaal?
-
Opnieuw installeren
Gisteren de Tado bridge en thermostaat ontvangen. Ik heb direct het product uitgepakt en ben door de installatie heen gegaan zonder daadwerkelijk echt iets te installeren. Kortom; Ik wilde gewoon even zien wat het allemaal kon. Echter wil ik vandaag het systeem voor het echt installeren, alleen lukt het met nergens niet op…
-
Thermostaatknop half in radiatorkast dus verkeerde meting
Hallo, Ik heb een Tado thermostaatknop geïnstalleerd in de keuken alleen zit deze half in een radiatorkast, waardoor de temperatuurs meting veel te hoog is. Ik weet dat je een offset kan geven maar als hij aan gaat geeft hij echt veel te veel aan, en als ik dan heel veel zou corrigeren dan klopt er weer niets van als de…
-
PAIRING
Waarom wordt de pairing naar 12 uur inactief?
-
Temperatuur instellen via thermostaat.
Waarom kan ik bij een configuratie van thermostaat en extensie kit de temperatuur van de ruimte niet meer aanpassen op de thermostaat? De temperatuur is nu alleen via de app in te stellen. De vraag is of dit een restrictie van het systeem is of heb ik een fout gemaakt? ps. De thermostaat stuurt een zoneklep aan en de…
-
ACV smart 210l
Hallo, Hoe kan ik de temperatuur regelen van deze boiler ? mvg Koen
-
Tado thermostaat spontaan in vorstbeveiliging
Laatste dagen sl twee keer het fenomeen gehad dat de Tado slimme thermostaat spontaan in vorstbeveiliging gaat. Tado app geeft dit aan dat die gaat duren tot het volgende temp schakelmoment. Ik zag het ondat het display van de thermostaat oplichten. Rara hoe ksn dit?
-
Tado thermostaat spontaan in vorstbeveiliging
Laatste dagen sl twee keer het fenomeen gehad dat de Tado slimme thermostaat spontaan in vorstbeveiliging gaat. Tado app geeft dit aan dat die gaat duren tot het volgende temp schakelmoment. Ik zag het ondat het display van de thermostaat oplichten. Rara hoe ksn dit?
-
Zijn er profielen voor de radiatorthermostaat?
Kun je een profiel (bv slaapkamer) maken/gebruiken, en dat toepassen op alle radiatorthermostaten die in de slaapkamers zijn op gesteld? Ipv bij iedere radiatorthermostaat weer de zelfde instelling in te geven/ wijzigen? (natuurlij met mogelijkheid tot individuele aanpassing En het profiel wordt dan ook gebruikt bij de…
-
hoe stel ik in mijn app wat het temperatuur moet zijn als ik thuis aankom?
Ik werk net buiten het cirkeltje rondom mijn woning en ik heb mijn instellingen voor mijn thermostaat op balans staan bij afwezigheid. Omdat ik in de buurt werk zie ik dat mijn verwarming aan gaat en mijn woning word verwarmd naar 19 graden terwijl dit 15 moet zijn. Aanrijdend zou dit steeds hoger moeten gaan. Als ik mijn…
-
Danfoss draadloos naar Tado.
Ik heb een draadloze Danfoss vloerverwarmings regeling met 8- Groepen. De woonkamer heeft 4-Groepen met een eigen draadloze thermostaat De badkamer heeft 1-Groep met een eigen draadloze thermostaat. Een slaapkamer heeft ook 2-groepen met een eigen draadloze thermostaat. Al deze klepjes worden bedraad aangestuurd door de…
-
Wat nodig met vloerverwarming en radiatoren
Beste mevrouw, meneer, Ik heb uw vertegenwoordigers ontmoet op de beurs "European Utility" in Parijs enkele weken geleden. En ze hebben me nieuwsgierig gemaakt naar uw oplossing. Thuis verwarm ik met Junkers Cerapur TOP 28-3 ZSB verwarmingsketel en twee verschillende circuits (twee verschillende thermostaten). Beneden heb…
-
tado vergeet calibratie na een paar keer aan en uit
Ik reset mijn huidige tado nu al een paar keer in de hoop dat de calibratie pin van de tado de afstand blijft onthouden maar de pin sluit niet geheel af na een paar keer. De badkamer tado werkt perfect (niks meer aan doen). maar de andere 2 tado' verwamings knoppen die ik in huis heb lijken hun eigen wil te vormen of ze…
-
In vloer convectieradiator blijft op volle toeren al is de temp limiet bereikt
We hebben de tado slimme thermostaat (voor de begane grond tv + dinerkamer) met drie slimme radiator knoppen (3 slaapkamers op de 1e etage) geïnstalleerd thuis. In de diner kamer hebben we een convectie invloer radiator die niet een slimme knop heeft en een onderdeel uitmaakt van de tv+ diner kamer locatie. De temp is…
-
Tado Thermostaat
Ik heb een nieuwe TAdo thermostaat geinstaleerd, de bridge is gepaird, ook zie je de koppeling tussen het device en bridge. Echter blijf ik de melding houden dat er geen remote acces aanwezig is...en de installatie moet voltooien met 3 seconden op de thermostaat te drukken, en dat het pairen dan opnieuw start, dit zou 2…
-
activeert de kamerthermostaat de brander of de pomp van de ketel ?
ik heb een viessmann vitodens als ketel en heb in mijn woonkamer de kamerthermostaat door een tado vervangen, ik ben in mijn eerste week van proefdraaien, nu merkte ik deze namiddag wanneer mijn tado warmte vroeg en de brander met één golfje op de grafiek aangeduid werd dat het water in de ketel tot 72° opgewarmd werd…