Algemene vragen en opmerkingen
Heb je een vraag over de hardware of de app? Hier vind je hulp!
Algemene vragen en opmerkingen
Heb je een vraag over de hardware of de app? Hier vind je hulp!
Discussielijst
- Goedenavond, Sinds gister zijn wij gaan samenwonen en ben goed gestart met een volledige smart home (appartement) De huidige situatie: 4 radiatoren die voorzien zijn van een tado knop 1 tado slimme th…
- Ik heb bij verhuizing een tado overgenomen. Deze heeft nadat de oude bewoner uitgelogd is geen verbinding met de ketel. De app werkt, het apparaat zelf werkt. Alleen de verwarming slaat niet aan. Is e…
- Goede Middag ,ik heb een probleem met met zone daar krijg ik de Draadloze Temperatuursensor niet online . Hij is wel gekoppeld maar in mijn App blijft hij aangeven dat er geen Externe toegang is ?ook …
- Ik ben dit weekend begonnen met het installeren van mijn TADO verwarming met de Slimme Knoppen . Helaas loop ik tegen wat problemen aan waar ik niet uit kom . Ook het telefonische support kom ik helaa…Beantwoord ✓130 weergaven5 reacties0 puntGestart door Thomasvanderklei538_Meest recent door Thomasvanderklei538_
- Ik heb de Tado aangesloten op mijn Remeha Avanta C35 ketel op zijn aansuitingen OpenTherm 3 en 4 (1en2 zijn met elkaar doorgelust). Aansluiting 3 gaat naar de - van de Tado en aansluiting 4 naar de + …
- Mijn Tado blijft verwarmen. Als de thermosstaat op 18 graden staat blijft hij verwarmen, wat doe ik fout? Gr, Sander
- Dag iedereen, Ik heb een Vaillant ecoTEC plus ketel. Ik wens mijn radiatoren modulair aan te sturen (slimme radiatorknoppen geinstalleerd en werken). Ik heb de bedrading naar mijn draadloze ontvanger …
Welkom!
Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.