-
geschikte cv-ketel
Kan de Tado zonder problemen worden aangesloten op de CV-ketel van het merk Nefin Ecomline HR?
-
Verwarming
Vandaag is er iemand langst gekomen om mijn thermostaat te installeren maar mijn verwarming wordt ni warm
-
1 radiatorknop weigert de PAIR-aktie, de andere 5 doen het prima.
1 radiatorknop weigert de PAIR-aktie, de andere 5 doen het prima. De poging is telkens op dezelfde plek uitgevoerd. De bewuste knop heb ik 2x gereset. Mij lijkt het dat die bewuste knop een steekje mist... :) Of is er iemand met een briljant idee???? Lijkt me geweldig :)
-
Slaat niet uit
Beste, Na tado geïnstalleerd te hebben merk ik dat er verbinding bestaat tussen app en de thermostaat, echter deze nacht en deze ochtend blijft de temp thuis gewoon oplopen, intussen al meer dan 24 graden... Dit terwijl de app ingesteld staat op 16 graden... Wat die ik verkeerd? Radiatoren staan gloeiend heet en ook…
-
regeling thermostaat alleen .
Ik heb alleen de tado slimme thermostaat gekocht . Moet ik voor internetbridge die verbindings module kopen ? Dat is mij niet meegedeeld toe ik de thermostaat ging kopen , want als ik de thermostaat wil aanmelden via de app , kom ik niet verder dan na het invoeren van de gegevens , en druk op invoeren stopt het , en krijg…
-
Thermostaat moet geen sturing geven als ik boven warmte vraag.
Situatie: Stadverwarming, op flow. Heb is geen sturing nodig. Vloerverwamring in woonkamer waar de TADO slimme thermostaat hangt en is aangesloten op de klep van de vloerverwarming. Boven 3 slimme knoppen. Probleem: Ik wil dat de thermostaat niet de vloerverwarming stuurt als ik boven warmte vraag. Kan dit? Nu gaat het in…
-
Circulatiepomp werkt maar brander slaat soms niet aan als ketel op minimum brand.
Betreft de werking van mijn Tado thermostaat. V3 Ik heb een nieuw appartement met vloerverwarming en een recent model van ketel Viessmann Vitodends 100-W. Deze kan op 3 niveau's branden. Ik stel vast dat soms de circulatiepomp wanneer er bijkomende verwarming gevraagd wordte brander aanslaat op het eerste niveau op de…
-
Ketel schakelt niet meer
Na 3 weken goed gewerkt te hebben reageerd de ketel niet meer op de tado v3 Ligt niet aan ketel want als deze de oude thermostaat weer opzet. Is alles goed ??
-
Heb nu een blauwe en een bruine draad van de oude thermostaat. Hoe sluit ik de thermostaat aan
Hoe moet ik de thermostaat aansluiten? Heb can de oude thermostaat een blauwe en een bruine draad
-
In een kamer gaat verwarming niet uit
In een kamer gaat de verwarming niet uit. vanmorgen ging de verwarming niet uit zichzelf aan, de batterijen zouden een te lage spanning hebben; (deze vervangen wat volgens mijn batterij tester niet nodig was) er verschijnt een schroevendraaier op de knop en wat dan te doen?
-
maximale afstand auto assist
Zo te zien is de maximale afstand van de geolocatie 3 km. Kan dit ruimer en zo ja , hoe in te stellen
-
Zoneregeling met alleen vloerverwarming
Ik heb hier al het eea gezocht, maar niet gevonden. Het is namelijk zo dat ons gehele huis van vloerverwarming wordt voorzien (en dus geen radiatoren boven). Ik ben op zoek naar een oplossing waarin ik Tado de temperatuur per ruimte (oftewel per groep van de vloerverwarming) kan laten aansturen. Op dit moment is het idee…
-
Opties open raam detectie voor IFTT
Hallo, Ik mis echt een link naar IFTT wanneer een bericht binnenkomt dat een raam open staat en wanneer het weer is gesloten! Please voeg dit toe!
-
Slimme thermostaat als meetpunt gebruiken
Mijn woonkamer is voor zien van 3 radiatoren met elk zijn slimme radiatorkop en centraal in deze plaats staat ook de slimme thermostaat opgesteld. Ik heb al verschillende zaken geprobeerd maar ik slaag er niet in om de 3 slimme radiatorkoppen en de slimme thermostaat in één kamer te krijgen zodat ik mijn slimme thermostaat…
-
Type kabels
Beste, ik zou de bridge graag wat verder van de modem willen installeren omdat het signaal vaak verloren gaat op de tweede verdieping. Ik ben niet technisch aangelegd en bijgevolg heb ik geen idee welk type USB en LAN kabels ik moet bestellen. Alvast bedankt voor de hulp.
-
Wederom stadsverwarming
Ik woon in Almere en heb hier stadsverwarming. Op de verdiepingen gebruik ik Tado radiatorkranen, dat werkt allemaal prima. In de huiskamer zit de verwarming in een z.g. radiatorput. Daar is dus geen mogelijkheid een radiatorkraan te gebruiken. Mijn vraag is kan de slimme thermostaat van Tado een klep in de…
-
Vloerverwarming beneden in relatie slimme radioatorknoppen boven
Goedenavond, Ik heb op de beneden verdieping enkel vloerverwarming met een Tado thermostaat. Op de boven verdieping slimme radiator knoppen. Als boven warmte wordt gevraagd en beneden is het op temperatuur, wordt het beneden ook warmer. Wat moet ik voor regelen dat het benden niet verder verwarmt? virnedelijk groet, Tjeerd…
-
Hoe is Tado te integreren met Fibaro HC2?
Hoe is Tado te integreren met Fibaro HC2?
-
Tado werkt vaak naar behoren, maar 1 x per 2 dagen vliegt de ketel niet aan.
Wie kan mij helpen, Tado werkt naar behoren, maar geregeld springt de ketel niet aan. Door de ketel te resetten doet alles het weer. Ligt het aan de ketel of het tado gebeuren.
-
Ketel sringt niet aan
Slimme thermostaat aangesloten, staat op 20,8 graden. Ik vraag 25 graden maar niets gebeurt
-
Waarom steeds mijn internet bridge om de twaalf uur pairen?
Beste Tado waarom kan de internet bridge niet 24 uur actief zijn. Op dit moment moet ik steeds om de twaalf uur mijn internet bridge opnieuw pairen. Heb al een paar keer mee gemaakt als ik smorgens op sta dat de internet bridge uitstaat en dat ik het moet pairen zodat de verwarming het weer doet. Graag aub een oplossing…
-
Is het systeem te koppelen met Zigbee aparateur
Ik heb een Home kit van klik aan, klik uit. Als tado ook met Zigbee werkt kan ik het koppelen
-
Radiator knop werkt niet
Ik heb een TADO Starterset met 7 Radiatorknoppen gekocht. T/m no. 5 ging alles goed, daarna was het plug&pray. De 6e radiatorknop wilde niet verbinden . Vervolgens deze weer afgemeld en no.7 aangemeld en deze werkte wel goed. Vanochtend no.6 weer aangemeld en weer hetzelfde probleem. Alles reeds geprobeerd; Opnieuw…
-
Design Radiator knal geluid
Hoi, heb in de huiskamer 3 knoppen ; op de badkamer 1; en in de keuken ook 1 op een design-radiator. De laatst genoemde maakt een vreselijk " knal-geluid" wanneer de tado-knop aan- of uit gaat. Ik heb stadsverwarming en 28 jaar geen problemen gehad met de gewone thermostartknoppen, dus aan de installatie van de CV ligt het…
-
wat te doen ?
Tado thermostaat geinstalleerd maar radiatoren slaan niet aan wanneer thermostaat ingesteld wordt op een hogere temperatuur dan kamertemperatuur
-
binnenkort verander ik van internetprovider, hoe stel ik TADO opnieuw in op netwerk?
Hallo, Binnenkort verander ik van internetprovider en krijg ik een nieuwe netwerknaam. Hoe verander ik die instelling voor de communicatie met de bridge? alvast bedankt, Nannie
-
Ik heb Honeywell MNG radiatorknoppen, hoe installeer ik deze?
Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, maar ik heb begrepen dat aftappen van de radiatoren niet nodig is. Ik heb deel A (de draaiknop) verwijdert. Ik zie geen passende adapter in het Tado radiatorknoppen pakket. Als ik de gekartelde ring er ook af draai komt er nogal wat water uit. Dat zal niet de bedoeling zijn. Bijgaand…
-
Oververhitting
Ik heb een thermostaat met 4 radiator knoppen. Alles is goed aangesloten maar de ketel gaat vaak in oververhitting waardoor ik hem moet openvijzen om te resetten. Ik ben er wel al achter waarom: de thermostaat vraagt om warmte. De brander begint maar de radiator knoppen vinden dat er voldoende hitte is en blijven dus toe.…
-
Thermostaat gebruiken als temperatuur sensor
Beste Tado, Community, Ik heb blokverwarming en mijn radiatorknop zit achter de lambrisering/radiatorbekleding. Mijn appartement heeft geen thermostaat. Omdat de radiatorknop achter de radiatorbekleding zit, vroeg ik me af of het mogelijk is de Tado Thermostaat te gebruiken als temperatuur sensor. Groetjes Marijn
-
Stadsverwarming
Hoi, wij hebben stadsverwarming zonder centrale kamerthermostaat, op elke radiator een thermostaatkraan. Nu wil ik op de radiatoren een Tado thermostaat kraan plaatsen en om centraal eea te kunnen regelen de Tado slimme kamerthermostaat gebruiken. Tijdens de installatie van de slimme kamerthermostaat vraagt de installatie…