-
Hoe bedien ik het systeem zonder Smartphone?
Niet alle bewoners in mijn woning hebben een smartphone. Hoe kan een bewoner zonder smartphone de woning in/uit Away mode halen Indien bovenstaande niet kan, hoe kan ik met mijn smartphone de woning in Away/Home zetten wanneer ik niet thuis ben
-
Tado opnieuw activeren
.
-
Tado thermostaat en tado radiatorknop los van elkaar laten werken.
Wij hebben een tado thermostaat en tado radiatorknoppen. Nu is het de bedoeling dat de de thermostaat de cv ketel aanzet en de radiatorknoppen alleen de ruimte temperatuur bewaken, maar niet in staat zijn om de cv ketel aan of uit te zetten. **De thermostaat en de radiatorknoppen zijn nu met elkaar verbonden en hebben…
-
Onvoltooide knoppen
Goedemorgen, De Installateur heeft zonet een Open Therm Modele in mijn Vaillant cv gezet. Daarna heb ik de bedrading in de Thermostaat omgezet naar + en - Daarna vlg jullie beschrijving Geconfigureerd. Krijg nu te zien de tekst onvoldoende installatie het betreft de twee Radiatorknoppen in de woonkamer, deze zijn vlg mij…
-
IK WIL CHATTEN IVM TADO INSTALLATIE VERDER TE ZETTEN EEN BEPAALDE FASE KRIJG IK NIET
KAN IK EVEN CHATTEN ZIE VRAAG
-
Honeywell Round vervangen door Tado “slimme” thermostaat, maar werkt niet
Hallo, ik ben al anderhalve week bezig om mijn Tado Slimme Thermostaat werkende te krijgen maar helaas. De reacties van de service desk zijn zo langzaam dat ik me tot jullie richt. mijn Tado vervangt een Honeywell round t87g2014-e. Een simpele aan/uit thermostaat. Een plus en min draadje, meer niet. Ik heb een Intergas…
-
installatie van slimme thermostaten E1 error melding
Bij de installatie van 3 slimme thermostaten verschijnt steeds opnieuw E1 error melding. 4 andere thermostaten konden probleemloos geïnstalleerd worden. Probleem blijft, ook wanneer de slimme thermostaten opnieuw opgestart worden. Heeft blijkbaar ook niets te maken met het bevestigingsplaatje, want wanneer ik een werkende…
-
Werkt extension kit met 2 SSID’s
Hallo! Ik sta op het punt de V3+ te kopen maar bedenk me net het volgende. In onze woonkamer (begane grond) waar de thermostaat moet komen is geen bedrade aansluiting met CV ketel (die op de 2e etage staat) beschikbaar. Ik ben dus aangewezen op de Tado extension kit. Nou is de WiFi ontvangst op de 2e verdieping…
-
Apparaten aan kamer toewijzen - gevolg ?
In mijn woonkamer heb ik vandaag de Tado Slimme Thermostaat. Er staan drie radiatoren. Als ik op deze 3 radiatoren nu ook 3 slimme radiatorknoppen plaats en deze in de app aan dezelfde kamer koppel (Woonkamer) kan ik dan met de app in één beweging die DRIE radiatorknoppen + thermostaat van temperatuur wijzigen ? En ook bv…
-
tado° werkt niet, wat te doen?
Hallo, Wij raden aan om rond te kijken op het forum of je daar wellicht een antwoord kan vinden. Is dat niet het geval, dan zou je een vraag kunnen stellen op een forum en wellicht kan een forumlid je snel op weg helpen (dit zou ideaal zijn 😁). Wij garanderen niet dat je van een moderator binnen één/twee dagen een antwoord…
-
is tado° compatibel met mijn systeem?
Hallo, STADSVERWARMING: altijd compatibel 😃 1 Stadsverwarming en je hebt geen thermostaat, alleen Slimme Radiatorknoppen nodig. 2 Stadsverwarming en je hebt een thermostaat, thermostaat moet worden vervangen door de Slimme Thermostaat. Eventueel extra Slimme Radiatorknoppen aanschaffen om kamers zelfstandig aan te kunnen…
-
Vloerverwarming & tado°
Hallo, Als je alleen een Slimme Thermostaat wil installeren kunnen wij de oude thermostaat vervangen, mits wij compatibel zijn, en zo simpelweg de ketel en vloerverwarming aansturen. Zie hiervoor: https://support.tado.com/hc/nl/articles/208016186-Is-tado-compatibel-met-mijn-ketel- Als je OOK Slimme Radiatorknoppen wil…
-
wijziging aansluiting
Heb de Thermostaat en 5 radiator knoppen geïnstalleerd met jullie stap voor stap begeleiding, moest 2 dagen wachten en moest de bedrading aansluiten op On en Com.vlg mij aan/uit. De radiatoren in woonkamer geven kortstondig zoveel hitte dat de knoppen direct naar rood gaan. Nu denk ik dat onze ketel een vrij nieuwe…
-
Stelmotoren
Ik heb begrepen dat er stelmotoren gemonteerd moeten worden op de vloerverwarmingsverdeler? Hoe communiceren deze met de ketel?
-
Zelf lerend
Ik dacht dat de TADO zelf lerend was. Dus dat de temperatuur op de ingestelde tijd is bereikt in plaats van bginnen met verwarmen.
-
Firmware versie verschilt
Bij apparaten staat één radiatorknop met firmware 42.7 De overige Slimme radiatorknoppen staan allen op 54.12. Waarom zijn deze verschillend en hoe kan de “oude versie” worden ge-update?
-
3 knoppen werken niet
Dag Tado, Helaas hebben jullie geen helpdesk meer. het stookseizoen is begonnen, batterijen vervangen van de 15 knoppen en nu werken er weer 3 thermosstaatknoppen niet, waardoor de radiatoren permanent open staan. Heel vervelend Komt helaas vaak voor. Kunnen jullie mij svp met spoed bellen om dit op te lossen. 00316…
-
1 van de knoppen geeft de melding kalibratiefout.
Vorig jaar werkte het goed en ik heb de batterijen vervangen. Op een andere radiator krijg ik de zelfde melding met de knop
-
Valliant HR Solider plus aansluiten
Hallo, Ik ben sinds kort verhuist en met mij mijn Tado v2, deze stuurde een Intergas compakt aan zonder problemen. Nu heb ik een Valliant HR Solide plus Cv ketel en ik krijg deze met geen mogelijk goed werkend. Ik heb een aantal kabel combinaties geprobeerd maar de verwarming slaat niet aan ondanks dat de Tado aangeeft dat…
-
Thermostaat communiceert niet met app
Ik heb een tadi V3 die niet reageert op de IOS app. Bridge status is verbonden, themostaat staat is ook verbonden en batterij status goed. Wanneer is dus op mijn telefoon de temperatuur lager zet gebeurt er p de thermostaat niets. Ook via de computer inloggen geeft statussen verbonden aan. Wanneer ik de temperatuur…
-
Aansluiten extensie kit op Bluesense 5
Goedemiddag, Ik heb geen draad lopen vanaf mijn ketel naar benden. Kan iemand mij vertellen hoe ik de extensiemodule aansluit op mijn Bluesense ketel (openTherm). Ik krijg maar geen reactie binnen mijn profiel van Tado.
-
Thermostaat knop is nog niet gemonteerd tijdens installatie
No formatter is installed for the format not-found
-
Wel gepaired, geen verbinding
Hallo allemaal, ik heb een Tado slimme thermostaat uit 2016 met bijbehorende bridge. Omdat op de app de melding in beeld kwam 'geen externe toegang' en de bridge schijnbaar geen verbinding meer maakte heb ik op advies van de helpdesk een nieuwe bridge besteld. Via de app, bij apparaten, heb ik de bridge zojuist…
-
Vloerverwarming
Hoi, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb interesse in een tadoV3 thermostaat pakket met 2 slimme radiatorknoppen. Beneden heb ik vloerverwarming, dit zijn verschillende groepen maar mogen tegelijkertijd aan staan. Boven heb ik een radiator gekoppeld aan een vloerverwaming in de badkamer (zonder verdeler) en in de…
-
Thermostaat opnieuw instellen
Ik heb vandaag een buitenvoeler geinstalleerd bij mijn cv-ketel. Nu wil ik dit ook aangeven bij de instellingen van mijn slimme thermostaat, echter ik zie nergens een optie om deze opnieuw in te stellen. Ik zelfs nergens de mogelijkheid om een van de reeds toegevoegde apparaten te verwijderen.
-
Tado° reageert slecht op drukknop
Mijn Tado° reageert kort, flikkerend of niet op een druk op de knop, en temperatuur instellen gaat al helemaal niet. Firmware lijkt geüpdated te zijn, batterijen heb ik eruit gehaald en opnieuw erin gezet, want batterij-niveau staat als ‘goed’ aangegeven in de app... Tado° lijkt te werken, nog niet uitvoerig getest, maar…
-
App geeft aan dat een extentie kit nodig is.
Ik wil een Remeha Tzerra Ace 24C verbinden met tado en die heeft gewoon kabels lopen naar de woonkamer met een openterm protocol alleen de app geeft constant aan dat ik een extentie kit moet gebruiken wanneer ik de ketel kies bij de installatie? Waarom?
-
Wachtwoord in plain tekst verzonden
Echt waar Tado?! Jullie versturen wachtwoorden in plain tekst?!
-
Op welke spanning werkt de Tado V3 thermostaat?
Hallo, Mijn oude slimme thermostaat Anna heeft de geest gegeven en wil nu dus een Tado thermostaat installeren. Aangezien Anna met een bridge werkt was deze geinstalleerd tussen mijn ketel en thermostaat zelf omdat deze Anna thermostaat op 12V werkt. Ik heb deze bridge nu terug verwijderd en de kabel weer direkt…
-
Problemen installatie tijdens de wizard - geblokkeerd nu
Hallo, blij dat ik in de nieuwe club ben beland. Echt heel erg benieuwd of we met de Tado wat kunnen besparen op onze verwarming en er later een beter beeld op verbruik kunnen hebben. Maar ik raak dus niet verder bij de installatie. Er staan heel wat voorbeelden, maar mijn installatie stond er niet echt tussen. Ik heb dus…