-
Bovenverdieping apart verwarmen als Tado Slimme Radiator thermostaat niet mogelijk is
Ik gebruik een tijdje naar volle tevredenheid de TADO Slimme thermostaat. Nu wil ik graag de bovenverdieping (slaapkamers en badkamer) apart verwarmen van de benedenverdieping (woonkamer, keuken, hal). Om te beginnen heb ik ergens vorig jaar een keer twee slimme radiatorknoppen besteld voor mijn slaapkamer en hobbykamer…
-
Thermostaat werkt niet meer
Onze tado thermostaat hebben we eraf moeten halen ivm stucadoor... Nu zit hij er weer op, we kunnen de tempratuur omhog zetten maar de ketel reageerd niet meer..
-
Tado is ingesteld met 2 smartphones, bij mij werkt locatie goed, bij het andere toestel blijft deze op thuis staan alhoewel niet aanwezig is, instellingen staan op bijde toestellen hetzelfde. Enkel als de app wordt geopend op het andere toestel, zal de locatie veranderen
-
Tado uitschakelen
Ik heb een simpele vraag. Ik zou graag met 1 knop mijn totale verwarmingssysteem willen uitschakelen. Soort van zomer stand. ik gooi in het voorjaar de tuindeur open, Zonnetje schijnt lekker naar binnen. Stralings temperatuur is heerlijk. Maar de ruimte temperatuur kan dan nog onder de ingestelde waarde zijn. Met als…
-
eerste installatie
bij installatie wordt gevraagd om verbinding te maken met een slimme thermostaatkraan. Die heb ik niet en kan dus nu niet verder met installatie.. Wat te doen?.
-
Makkelijk hackbaar?
Hoe gemakkelijk is tado te hacken? Is het wel veilig?
-
CV installatie is vervangen door een nieuwe
Moet ik nog iets veranderen / opnieuw installeren op de Slimme Thermostaat/Bridge? Het was een oude aan/uit ketel en nu is het een OpenTherm ketel. Tim
-
Werkt tado ook samen met nefit trendline en gekoppelde multiline warmtepomp?
Werkt tado ook samen met nefit trendline en gekoppelde nefit multiline warmtepomp?
-
Aansluiten Tado V3
Hallo, Heb de Tado V3 net binnen gekregen, maar waar sluit ik de draden op aan? Heb nu een Honeywell Chronotherm Modulation thermostaat en een Daalderop Combifort 24 / 50 ketel.
-
installatie
Hallo, ik heb de tado slimme thermostaat besteld ter vervanging van de huidige traditionele thermostaat. Ik heb enkel de thermostaat besteld en bij het registreren wordt er naar een internet-bridge gevraagd? Heb ik qua hardware voldoende om te kunnen installeren? Indien nee, wat zou ik dan best bijbestellen? Dank u
-
V3+ uitbreiden met V2 thermostaat
Kan ik een V2 thermostaat toevoegen aan mijn bestaande configuratie van een V3+ met extensiekit? Ik wil een extra temperatuur opnemer plaatsen en daarvoor een V2 thermostaat gebruiken. Het mooiste zou zijn als de V2 te upgraden is naar V3+.
-
Woonkamer wordt 21.7 graden ipv ingestelde 18.5
Goedenavond, Het is me vaker opgevallen dat het in de woonkamer behoorlijk warmer wordt dan de ingestelde temperatuur, maar vandaag is het wel heel extreem. Smart schedule is zodanig ingesteld dat de woonkamer vanaf 8 uur in de ochtend wordt opgewarmd naar 18.5 graden en vanaf 10 uur in de avond weer terug zakt naar 16…
-
Problemen bij het instellen
Bij het installeren van mijn thermostaat krijg ik na het bevestigen van mijn verwarmingssetup een foutpagina. Met de volgende boodschap: onze excuses voor deze onverwachte fout. Maak alstublieft een screenshot en neem vervolgens contact met ons op. Dit heb ik vrijdag gedaan maar tot op heden nog niets vernomen van Tado..…
-
Slimme radiatorknoppen icm standaard thermostaat
Hallo, Ik heb onlangs in 3 kamers een slimme radiatorknop geplaatst. Dat zijn niet alle kamers, dus ook de oude thermostaat is nog in gebruik. De installatie lijkt goed te zijn gegaan maar toch werken de 3 radiatorknoppen niet. Iemand een idee?
-
Radiator blijft warm, tado thermostaatkraan sluit niet volledig
Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Ik heb blokverwarming met "standaard" radiator knopen (draai knoppen 1 tot 5) nu heb ik de tado er op gezet alleen blijft deze warmte door geven op de radiatoren, tot nu twee geprobeerd, is er een verloopje om het knopje helemaal in te laten drukken. Fotos zijn toegevoegd Al vast…
-
Verwijderen thermostaat uit tado config
Ik heb zojuist een nieuwe slimme thermostaat van tado ontvangen. De oude is defect. Hoe kan ik nu de oude thermostaat uit de configuratie verwijderen??
-
Tado thermostaat werkt niet naar behoren
de thermostaat stuurt de cv ketel continu aan. Zelf al heeft hij de gewenste temperatuur bereikt. Meer nog ,de thermostaat zelf krijgt het heel warm ( rond de drukknop) waardoor de temp sensor te hoge temperaturen aangeeft. De tado thermostaat heb ik ontvangen van Essent omdat ik nieuwe klant ben. Wat moet ik doen?…
-
slimme thermostaat vervangen
Hallo, hoe vervang ik mijn niet functionerende slimme thermostaat door een nieuwe door Tado opgestuurd exemplaar? Is al gemonteerd ,is verbonden met internet. maar geeft nog steeds aan dat er geen externe toegang mogelijk is.
-
Problemen tado V3+
Hallo, Wij hebben gisteren de starterskit geïnstalleerd en hoewel de ketel na installatie (helemaal exact zoals Tado voorschreef) het eerst niet leek te doen, sloeg hij toch aan. De radiatoren werden warm en hij leek de instellingen die wij invoerden gewoon na te leven. Wij stelden het slimme schema in en basically staat…
-
Module electrische vloerverwarming
Ik heb een elektrische vloerverwarming. Wordt er gewerkt aan een module om die ook te kunnen managen? Het zou ideaal zijn om ook die te kunnen aansluiten op de rest van mijn tado omgeving.
-
Temperatuurinstelling wijkt af van schema
De woonkamertemperatuur is via slim schema overdag op 8C ingesteld. Zonder dat ik actief de instelling wijzig, verandert de instelling naar 14.4C. Hoe kan dit mogelijk zijn?
-
Probleem met installeren Extensiekit
Ik heb een Remeha Calenta Ace 40L die goed samenwerkt met een bedrade tado opstelling (kamerthermostaat + 17 radiatorthermostaten). Omdat ik de kamerthermostaat op een andere plek wil plaatsen waar geen draad naar toe kan, heb ik een extensiekit gekocht. Kit aangesloten en aangemeld op systeem. Binnen de tado applicatie…
-
slimme thermostaat
Hallo, Ik heb op mijn slimme thermostaat totaal geen led lampjes meer. Ook reageert deze niet meer op de knop rechts onder. Batterijen zijn al vervangen geen oplossing!! Wie kan mij helpen?? gr. Marc
-
Multizone met slimme thermostaat en radiatorknoppen
WIj hebben multizone geinstalleerd waarbij iedere radiator in huis een slimme Tado radiatorknop heeft en additioneel in de woonkamer hangt een slimme thermostaat. Dus in de woonkamer bevinden zich een slimme thermostaat en drie slimme radiatorknoppen. Nu is de temperatuur per zone prima te regelen via de app, of via het…
-
Installatie extentiekit
Kan de slimme thermostaat bedraad aangesloten worden i.c.m. een draadloze extentiekit t.b.v. elektrische vloerverwarming.
-
Geofencing werkt opeens niet meer. (Heeft zich inmiddels vanzelf opgelost).
Al mijn instellingen op mijn telefoon staan goed en er is niets veranderd. Sinds gisterenochtend ziet hij opeens niet meer dat ik thuis ben. Er verschijnt een poppetje in beeld met de melding "geen locatie". Locatie op de telefoon staat natuurlijk gewoon aan. Telefoon ook opnieuw opgestart alles zonder resultaat dit is…
-
Tado V2 reageert niet op wijzigingen - niet verbonden met V2 Bridge/Wifi
Beste allen, ik heb sinds gisteren een tado V2 thermostaat met V2 bridge en 4 radiatorknoppen. het lijkt er echter op dat de ketel niet reageert op wijzigingen die ik via de app doorgeef. ook lijkt het er op dat de ketel alleen aanslaat als ik handmatig iets op de V2 aanpas, maar niet reageert op de afzonderlijke…
-
Vlakke lijn in temperatuur historie
Sinds vanmorgen geeft de temperatuurhistorie slechts 1 vlakke lijn aan die gelijk is aan de huidige temperatuur. Dit geldt voor alle kamers en ook na opnieuw starten van de app. Zowel vóór als na de update naar versie 5.4 van de app (iOS). Teruggaand in de tijd blijkt de historie bij mij na 14 januari op te houden. Bij een…
-
Valliant radiatorventielen
Ik heb . valliant radiatorventielen door heel mijn huis. Nu kan ik hiervoor wel de installatiehandleiding vinden (https://support.tado.com/hc/nl/articles/115005738063) maar er staat niet bij hoe ik aan de adapter kom voor deze ventielen. Welke moet ik hebben? en waar kan ik ze krijgen?
-
Slimme Radiatorknop valt van radiator?
Ik heb een probleem met een radiator. De Tado valt er continu vanaf na een aantal warmtewisselingen. Heb alles al straks gedraaid maar niks helpt. Tips?