Welkom bij de tado° Community
Recente Discussies
Discussielijst
- Temperatuurcompensatie werkt niet meer sinds de laatste update, gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen.
- Hallo allen, In de woonkamer heb ik vloerverwarming via stadswarmte van Eneco Energie. De verdeelunit voor de vloerverwarming is de Robot Stads Verdeelunit 2-groeps met Wilo pomp. Er zitten twee radia…
- zou fijn zijn als je per persoon kunt instellen wat er gedaan moet worden als iemand bv het huis verlaat! dus per persoon verschillend aan kunnen geven wat er met de tado en de aparte ruimtes gedaan m…
- Wij hebben stadsverwarming waar zo'n Honeywell 2 wegklep op zit. Ik heb een Tado thermostaat gekocht, die daarop aangesloten en slimme knoppen. Nu is mijn vraag, wat stuurt nu die thermostaat aan opda…
- Zoals in de titel aangegeven. Ik heb in de slaapkamer een slimme radiatorknop die wel connectie heeft met de bridge (display laten knipperen, temperatuur wijzigen werkt allemaal via de app), en draait…
- Hallo, Ik heb het forum afgestruind, maar nog geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden... Mijn ketel is recent vervangen (Nefit Trendline hrc 30 cw5) en ik heb daarbij 2 zonekleppen laten plaat…
- Mijn hardware is ouder dan een jaar en ik heb daar geen issues mee. Met de software daarentegen wel, die werkt nauwelijks energie besparend... Op de Tado site zag ik de energie besoarings garantie. He…
- Ik ben op zoek naar de juiste configuratie voor mijn huis. Ik heb op twee verdiepingen vloerverwarming, waarbij één verdieping verdeeld is in drie zones. Op de derde verdieping heb ik radiatoren. Hoe …
- Mijn Tado app gaat niet meer open op men GSM. hij sprint op en meteen weer terug af. heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft aanhouden. weet iemand hier een oplossin…
- ik heb een Nefit Smartline basis HR24 CW4 ketel. ?? welk aansluitschema moet ik dan aanhouden ?? diepen@casema.nl |
- Ik heb het schema maandag tot vrijdag en zaterdag + zondag apart, actief. Ik gebruik enkel radiator kranen samen met een bridge. Dus geen slimme thermostaat. Tijdens de week start de verwarming in een…
- Nu we met z'n alle wat sneller geneigd zijn elektrisch te verwarmen, zou het fijn zijn als er een slimme aan/uit stopcontact thermostaat komt voor o.a. infrarood verwarmingspanelen. Voor mij zou het i…
- Nu we met z'n alle wat sneller geneigd zijn elektrisch te verwarmen, zou het fijn zijn als er een slimme aan/uit stopcontact thermostaat komt voor o.a. infrarood verwarmingspanelen. Voor mij zou het i…
- Verkoop van een tado vloerverwarming pomp schakelaar welke gelijk tijdig schakelaar bij warmte vraag van de vloerverwarming en een variable nadraaitijd instelbaar heeft, tevens functie tegen vastlopen…
- Hoi Ik maak nu al zo'n 2 jaar gebruik van Tado systeem. Ben opzich tevreden maar ik mis wel iets of heb het nog niet gevonden. Ik heb een Remeha Ketel en had daar een isense thermostaat aan hangen en …
Is het mogelijk om zowel het Tado als de Remeha Isense thermostaat op de Remeha Tzerra aan te sluite
- Hallo allemaal, volgens de installatie instructies in de app moet ik het huidig thermostaat deinstalleren, kijken hoe de bedrading zit. Zie foto. Op dit moment is de Nefit ketel verbonden met Moduline…
Welkom!
Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.